Workshop: Tag næste skridt med AI i jeres kontaktcenter |
Gør AI til en strategisk fordel i jeres kontaktcenter – få hjælp til at komme i gang. AI er hurtigt ved at blive en naturlig del af kundeservice og kontaktcenterløsninger.
- Udforske konkrete scenarier for dialogbaseret AI i jeres kontaktcenter.
- Vurdere forretningspotentialet ved implementeringen af AI i jeres kontaktcenterløsning.
- Idéudvikle og diskutere muligheder for en AI-køreplan, der kan understøtte jeres strategi. Workshoppen er relevant for jer, der:
1. Overvejer at bruge AI i kontaktcenter eller kundedialog.
2. Ønsker en realistisk vurdering og plan fremad.
3. Vil gøre AI til en del af jeres forretningsstrategi – ikke bare den teknologiske. Praktisk:
- Format: Fysisk eller online (hos os eller jer) - Varighed: 1,5–2 timer - Pris: Gratis
Book jeres inspirationsworkshop her, så finder vi sammen et godt tidspunkt. |