Udfyld formularen, så modtager du en mail med link til at downloade vores nye AI-guide til kontaktcenteret

Email_Opt_in

AI i kontaktcenteret

Hvordan går vi fra hype til helt konkrete løsninger? Fra idé til implementering? Og hvor skal vi starte?
Kontaktcenteret repræsenterer en af de allerstørste potentialer for AI. Ikke fordi teknologi erstatter og overflødiggør den gode agent – tværtimod! Men fordi vi ved at automatisere simple opgaver med self-service, chatbots og rettidig levering af relevant indhold, kan frigøre kvalificerede agenters tid til at takle mere komplekse udfordringer. 

Download vores nye AI guide til kontaktcentret
I denne publikation åbner vi for motorhjelmen i 7 dele af kontaktcenteret; fra routing og håndtering af kald, til agent assist og opfølgning, og matcher det med potentielle AI-teknologier og teknikker. Det bliver konkret, værdifuldt og noget I kan lykkes med I jeres eget kontaktcenter.

Guiden er bygget op til at følge en typisk kundehenvendelse 
Oplever du problemer i specifikke dele af dit kontaktcenters kunderejse, kan du finde kapitler for hvert emne. 

TDC Erhverv

Teglholmsgade 1
2450, København C
CVR 40075291

Hjælp og vejledninger
Pin- & pukkode Internet Wi-Fi Mobil Fup & chikane Faktura Driftsinformation
Om Os
A Nuuday Company Hvorfor TDC Erhverv? Ansvarlighed / ESG Kundecases Events Artikler Gå til NetDesign
Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra TDC Erhverv og få spændende og inspirerende viden og nyheder tilsendt på din e-mail.

Tilmeld

© 2025, TDC Erhverv

Persondatahåndtering Cookie Politik Vilkår